Skip to content

15/02/2012

Det har heldigvis ikke vært et HELT år siden sist, men allikevel alt for lenge. Det har vært så mye som har skjedd i løpet av den tiden, og merker det er alt for mye som jeg ikke lengre har prioritert.  Selv om det har vært viktig.

Men nå som jeg endelig har returnert, så gidder jeg ikke bruke energi på å prate om det som har vært negativt!

 

For tiden bor jeg i Oslo, nærmere sagt Grefsen, og jeg elsker det! Fått en liten hybel(dog litt mye edderkopper) og stortrives på skolen. Er midt i mitt andre semester på Noroff nå, og nå som vi smått har begynt med kildekoder, har jeg tenkt til å ta denne bloggen ett hakk videre. NÅR jeg føler meg klar nok😛 Men forandringer blir det fremover!

 

Jeg har også kommet i kontakt med verdens mest fantastiske person, nemlig min nåværende kjæreste. Thomas heter han og 13 oktober hadde vi vår 1. årsdag. Han bor for tiden i Moss, men vi ender opp som samboere i nær fremtid!

 

Nå som jeg er tilbake tenkte jeg å begynne å fortelle litt om min student/hybel-tilværelse, så jeg skal skape tid til å taste litt fremover.

Merker det er deilig å begynne å skrive igjen🙂

 

No comments yet

Legg igjen en kommentar

