Skip to content

På flyttefot!

15/09/2010

Om jeg ska fløtte? Ikke før om 7-9 måneder. Men hu mor driver å flytter! Så på mandagen var jeg pakkesel!

To flyttelass til Moss med møbler og hvitevarer. Først ute var møblene.

Den nye leiligheten hennes ligger midt i sentrum, og i 4. etasje. Heldigvis har hun parkeringsplass plassert oppå parkeringshuset rett bak ved kjøkkenvinduet, så vi tenkte vi sku kjøre alt gjennom der! Den gang ei.

Hengeren var 20 cm for høy i forhold til hva som er lov å kjøre inn i parkeringshuset, så da var det å ta det opp manuelt. Opp 7 trapper. Dette kan bli interessant tenkte jeg. Dette var første dagen i en konkurranse jeg er med på, Østfold Rundt, så jeg så for meg at det ble en del skritt!

Tanken etterpå var at jeg aller helst hadde lyst til å legge meg ned og dø.

Til andre runde fant vi en meget mindre henger, så hvitevarene fikk vi opp! Kjøkkenvinduet går det ikke an å hekte ut, så vi brukte en vippeteknikk. Selv kjøleskapet fikk vi inn😀 Så bar det tilbake til hunden i Larkollen med burger til oss hardtarbeidende.

Synes synd på lurven. Aldri har jeg sett en så stresset hund noensinne! Virket som han var sikker på vi skulle forlate han der. Samtidig er dyret smittet med skabb,  så han er litt panisk for medisiner om dagen. Gleder meg virkelig til å få han til Moss🙂

Kvelden endte med stiv nakke og 17004 skritt, så må si meg nøgd!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

