Skip to content

Sommer’n den er kort!

01/09/2010

Når jeg var ferdig på skola i Juni, bestemte jeg meg for å ta en velfortjent sommerferie! Det jeg derimot ikke var klar over, var at det ikke gjaldt blogging………….

Så for å starte igjen, oppsummerer jeg min sommer;

  • Gikk på line for første gang
  • Feiret Kråkevingen med sine 15 år
  • Ikke vært på ferie
  • Bestemte meg for å ta et friår
  • Sitter med valgene Bergen eller Oslo som studie og tilholdsby høsten 2011
  • Fått jobb hos Din Sko Ski
  • Holtan som ny trener for Moss FK
  • Hjulpet mamma med å flytte
  • Opplevd et sammenbrudd for første gang i mitt liv(MÅ bli 23 år tell nestegang…)
  • Vært på kampf i Bergen, Sandnes og Sogndal
  • Fått lov til å bruke mine erfaringer fra studiet og laget plakater for både KVs jubileum og Melløsfestivalen
  • Falt for fristelser
  • Skille etter sommeren vi har her til lands
  • Blitt trygg på å kjøre bil
  • Knyttet gode relasjoner med mennesker jeg trudde bare hadde meg på bekjentfasen
  • Blitt….blond…
  • Blitt sett og fått anerkjennelse for den jobben jeg gjør
  • Pluss masse mer!

Så nå er man tellbake der man skal være! Gleder meg tell å fortsette der jeg slapp🙂

2 kommentarer leave one →
  1. Parasoll permalink
    13/09/2010 17:06

    Du har vært savnet..

Legg igjen en kommentar

