Skip to content

Oppe om morran!

12/05/2010
tags:

Jeg var oppe 9 i dag! Hvis du ser bort i fra den lille perioden kl 07:00 da sola lurte meg, og jeg trudde jeg hadde forsovet meg. Merker jeg ikke akkurat var mer våken når jeg viste hva jeg hadde foran meg, men glad jeg har fått satt i gang!

Hege var like motivert som meg, men vi kom oss ut, og opp i parken. Men herregud for en elendig form! Tok ikke lange tiden før jeg holdt på å stryke med! Møtte på Linn i parken som selv var å trente, og har et lite håp om at hu satte hjertet i halsen når hu så oss duste bortover gressplenen😛

Kom så hjem, jogget på Kiwi for å kjøpe frokost og hjem igjen. Der ble det litt styrketrening, før 3 skiver med leverpostei forsvant på høykant. Ska bli digg å dusje nå!

Konklusjonen er jo enkelt og greit at det ska jogges et par ganger i uka fra nå av.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

