Skip to content

Jeg lever!

02/05/2010

Trudde jeg skulle bli bedre etter forrige fordufting, men ting hender. Så kort oppsummert hva som har hendt siden sist, så ska jeg bli bedre fra nå av;

  • Operert ut tenner
  • Humørsvigninger etter Moss FK
  • Venter spent på tilbakemelding fra SkiVM2011
  • Vært en smule giddalævs etter sjukdom, men kommet seg igjen nå
  • Bestilt billetter til Sommerfestivalen i Selbu
  • Søkt på skole for høsten
  • Forsøkt å tenke mer på hva jeg vil
  • Sola meg ute
  • Grilla
  • Eti masse is

Så prekas snart igjen!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

