Skip to content

Ikke lenge igjen tell sesongstart…

16/03/2010

I skrivende stund er det 19 dager, 4 timer, 59 minutter og 12 sekunder til Adeccoligaen sparkes i gang. På det tidspunkt er jeg på Melløs og vel innenfor porten. Etter en forespørsel prøver jeg å skrive et innlegg om det, dog når det kommer til fotballen er det de desidert vanskeligste tankene og følelsene å skrive om. Enkelt og greit fordi de omfatter så utrulug mye! Men her får du noen ord;

Første kampen er mot Sandnes Ulf, og mest sannsynlig er det snø ute. Men det er fremdeles en stund til første runde, i hvert fall når jeg ska føle magefølelsen.

Det begynte å krible for lenge siden. Og med krible mener jeg trippe som en spent unge på julaften blandet med en hævv sjuke drømmer. Hver dag tenker jeg på at det er en dag mindre, og jeg gleder meg uhyre mye til å stå å synge og støtte!

Tidligere i år har Moss FK spilt noen treningskamper som i grunn ikke er spesielt mye å skryte av, samtidig med tankene rundt kvaliteten på spillerstall og andre lag i Adecco gir en ekstra grugledende følelse. Jeg veit rett og slett ikke hva det er å forvente! Nå er gutta på La Manga, og kl 15:00 settes kampen mot Bryne i gang. Men den kampen er overhode ikke like interessant som den den 28. Mars! Koser meg litt med tanke på et lokaloppgjør mot Glomme. Ja, det er treningskamp, men sjarm allikevel. Og den gir også en mersmak!

Jeg har tru på i år. Ikke på opprykk, men på at det kommer til å bli et meget interessant år! Mye som skjer på sidelinjen, og trur også vi får se noe minneverdig på matta ævv! Jeg ser frem mot mye glede og frustrasjon, seier, engasjement, latter, samhold, irritasjon og gloser. Kråkevingen kommer til å overgå seg selv! Husser du avslutningen mot Aalesund i 2004? Kvaliken i 2005? Innsamlingsaksjonen i 2007 for en speller? Bli med i år, så vil du få mer å husse🙂

Så da er det bare å vente på et heidundrendes Kick-off og gjøre klar magemusklene til 5. April! Det er jo tross alt bare 19 dager, 4 timer, 29 minutter og 35 sekunder igjen!

”Vi er deilige som vi er!”

One Comment leave one →
  1. Parasoll permalink
    16/03/2010 17:59

    Skrev et langt innlegg i word, men når jeg skulle lime det inn her, så funket det f… ikke. Så jeg sendte det til deg på e-post.

Legg igjen en kommentar

