Skip to content

Hvorfor lesere havner på siden min

12/03/2010

Jeg har en liten forkjærlighet for statistikk. Ikke den vanlige på skolen med tung matte, men heller loggføring av aktiviteter! Derfor har jeg også statistikkprogrammer koblet til bloggen.

Det er artig å se hvor i verden folk klikker seg inn, og ikke minst hva de søker på! Så det er vel i bunn og grunn søkeordene jeg har hengt meg oppi nå.

De artigste jeg har funnet er;

  • Toppløs aking
  • Ølbrygg utstyr
  • Bjørnekostyme
  • Toalettrull nisse

Trur jeg ska begynne å skrive om å brygge øl, og ikke minst mine erfaringer med toppløs aking😉

Ellers er mye av søkeordene litt spørsmålsaktig i form av hvordan få en god dag. Ja, hvordan få en god dag? Litt varierende fra person til person,  men jeg har da min egen favorittliste.

Også har vi mitt kjære navn Vriompeis! Her kommer navnet kombinert med klær, helt, løsning, julegavetips og ikke minst betydning av vriompeis. Her er en forklaringen på ordet🙂

5 kommentarer leave one →
  1. 12/03/2010 10:41

    Toppløsaking med bjørnekostyme?😛 Ganske fascinert over hva folk søker på merker jeg…😛 Hos meg går det egentlig bare i design/layout, mafia, nkf og mobilpant…

    • 12/03/2010 10:43

      HAHA! Så deg jeg ska preke med om jeg trenger noen pøbler til å ta de som stjeler det ferdigbrygga ølet mitt?=P

  2. 13/03/2010 08:17

    Hvordan finner du disse statistikkene, M?

    • 13/03/2010 09:24

      WordPress har sin egen statistikkleser, der bl.a. søkeord kommer opp. Ellers skal egentlig StatCounter og IceRocket gjøre det samme, men de er ikke spesielt samarbeidsvillige med meg bestandig😛

  3. 13/03/2010 16:07

    SV: Takk for hilsenen! Ett år til med blogging blir det nok🙂

Legg igjen en kommentar

