Skip to content

Flotte Kong Vinter

20/02/2010
tags: ,

Det er virkelig kommet mye snø om dagen, til manges ergrelse. Dette er ikke min oppfattning! Endelig får vi den vinteren vi har krav på her til lands. Norge er et vinterland, og et vinterland uten snø, er som en sykkel uten dekk.

Trafikkmessig og er det meget tydelig at vi trenger denne snøen, for i de fleste tilfeller synes det godt at nordmenn overhode ikke kan kjøre så fort det har lagt seg et hvitt lag på bakken.

Det er ikke mange som er med meg når jeg sier at snø er en positiv ting, og derfor tenkte jeg å nevne noe positivt som ikke kan hende uten snø;

  • Du har en grunn til å kjøpe deg truger
  • Ypperlig forhold til å stå på brett!
  • Når det blir såpass mye snø at det dekker kjøkkenvinduet, kan du gå toppløs på do rett etter å ha stått opp
  • Færre som er ute å kjører i gata
  • God trening å vandre i
  • Det er så lyst og pent!
  • Kan leke og ake i snøen
  • Du kan sleppe bikkja uten bånd, for du veit han ikke klarer å stikke så langt allikevel
  • Du kan kaste snøball på en du liker (Red; #barnslighetwin)

Sånn som været er nå så er du i konstant lykkerus om du liker snøen, og slik som jeg har det gleder jeg meg ufattelig mye til å stå på brett! Får jeg det slik jeg vil, så blir’e brett til Lørdagen😀😀

2 kommentarer leave one →
  1. Lene Andrea permalink
    25/02/2010 14:04

    Veldig bra skrevet!! =)
    Norge skal HA snø!! Visst ikke er det noe galt… folk syter å klager…
    Er ikke noe som heter dårlig vær… bare dårlige klær!
    Hilsen snø elskeren😉

    • 02/03/2010 18:20

      Akkurat! For min del så må det være snø her frem tell Juni! Storkoser meg i dette været jeg🙂

Legg igjen en kommentar

