Skip to content

Tiden strekker ikke til

10/02/2010

Merker det har blitt en stund siden sist nå, men vært litt stresset den siste uken. Her har det vært skole, jobb og KVærbe. Mye oppgaver på skolen, har dukket opp en del hastebriefer, og vi har årsmøte i KV til Fredagen der jeg har jobbet med både regnskap og strategisammendrag. Alt hver for seg er ikke overkrevende, men når alt kommer på en og samme uke havner jeg litt i tidsklemma. Igjen.

Blitt dårlig med søvn ævv, men det skal tas igjen, det kan jeg love deg!

Legger ut litt innlegg jeg har pludret med når jeg har ønsket å få hodet bort på noe annet, slik at jeg får det ut av systemet med en gang🙂

Ellers gleder jeg meg godt til Fredagen, for da blir det Nyttårsbord med gjengen fra KV, og i tradisjons tro kommer det til å bli en sein, men til gjengjeld utrolig artig kveld🙂

No comments yet

Legg igjen en kommentar

