Skip to content

Finurligheter med tog #2

01/02/2010

Irritasjonsmoment på tog.

Nå ska jeg ta for meg hva som irriterer andre! Mye opplevd, og mye observert. Folk henger seg opp i mye rart.

  1. Når du snufser pga rennende nese(Aldri opplevd så intense blikk før)
  2. Om du opptar et sete i rushtrafikken
  3. Om du holder av plass til en kamerat selv om det er kun 3 andre som sitter i vogna
  4. Å hjelpe en med barnevogn om du er først i køen om bord(Så mye for å hjelpe)
  5. Snakke i tlf
  6. Snakke med kameraten din som sitter ved siden av deg(Selv utenfor stilleavdeling)
  7. At man ikke trykker på døråpnerknappen før toget har stoppet helt(Dørene går IKKE opp før toget har stoppet!)
  8. Strømstans
  9. Stikkprøvesjekk av billett på månedskortavdelingen når du sniker(Faktisk sett de som blir forbanna når de blir tatt for snikinga)
  10. Toget er forsinket (Må stå ute i kulden lenge)
  11. Toget er 1 min for tidlig (Tenk om jeg hadde forsovet meg!)
  12. Toget kommer tidsnok (Nå rakk jeg ikke å kjøpe kaffe…)
  13. Pratsom sidemann
  14. Personer som ikke snakker når toget er forsinket
  15. Ikke få lov til å ha treseteren aleine når det er rushtrafikk
  16. Konduktøren vekket deg ikke på stoppet ditt(Ja for de har jo ikke annet å gjøre)
  17. Det går ikke an å røyke på toget
  18. Toget stopper ved tekniske problemer

Sett bort i fra punkt 2, 13 når jeg er trøtt og ikke minst folk som skjeller ut konduktørene for hver minste lille bagatell så anser jeg disse punktene som bagateller. Men det er fryktelig underholdende å se hva som faktisk irriterer folk!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

