Skip to content

Drømmer mye rart om dagen

16/01/2010

Hadde en sær drøm i natt. Var mye som skjedde, men det jeg kom på når jeg sku gå fra skola var Kina!

Jeg veit ikke hvorfor jeg visste jeg var der, fordi menneskene var ikke spesielt kinesiske. Men de var mange!

Jeg satte fra meg bagen min midt i gågaten, og gikk inn i et smug for der stod en venn av meg, med en gjeng ”kinesere” som hadde noe spesielt å vise meg. I det jeg går tilbake så er bagen borte, og jeg skjønner den er stjålet. Jeg ble en smule frustrert fordi der hadde jeg jo faktisk laptopen min og tlf!

Jeg satt igjen med følelsen av at jeg var teit, for jeg visste jo at kinesere er noen kjeltringer!(Red; tydeligvis har jeg et underliggende hat mot kinesere, uten å være klar over det selv.)

Jeg fikk panikk og begynte å annonsere at jeg hadde mistet den. Med et fikk jeg et hunch, og dermed var jeg i en garasje for å finne den! Men jeg visste jeg ikke kunne få den tilbake før jeg hadde tatt meg en dusj.

Så var jeg på badet i min egen leilighet, og sku gjøre meg klar. Men der var jeg i en stor krangel med en kamerat av meg, om hvem som skulle dusje først, og at det var plass til kun en av gangen.

Så bråvåknet jeg, og måtte på do.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

