Skip to content

Spotify-premium?

07/01/2010
tags:

Kom over en side der du kan vinne Spotify-premium, WoW for 60 dager eller lockerz.

Alt man trenger å gjøre er å foreta en spørreundersøkelse.

Går på fem minutter, også skal man få med minst syv personer som også gjennomfører undersøkelsen. Det jeg lurer på er om hvor lenge denne premiumen varer! Man vil motta nyhetsbrev, men siden jeg har en egen som jeg sjelden bruker, så anser jeg at jeg ikke kommer til å bli spesielt plaget av henvendelser.

Grunnen til at jeg gidder å bruke tid på dette, er pga en kamerat av meg har lurt meg til å se hvor fantastisk Spotify egentlig er!

Så dette er min innsats for å få syv medlemmer=P

No comments yet

Legg igjen en kommentar

