Skip to content

Seize the Day

06/01/2010
tags:

Fikk en meget spesiell beskjed i dag

Mer rettet mot trist

Jeg liker ikke at jeg ikke klarer å gråte

Forsøker!

Men det har jeg hatt vanskeligheter med de siste 5 årene…

Det hele fikk meg til å tenke

Livet har en ende!

Og jeg veit ikke hvor den er…

Grandtanten min er død. Hu døde i dag. Egentlig det beste for henne, for hu har vært syk lenge. Hu var dement en stund, og mot slutten ble hun lagt inn for det ble for meget.

Det at hu var dement var ikke et problem i seg selv, for humøret var bestandig der! Hu husket ikke familien sin, kun kællen, men når hu visste at hu egentlig sku kjenne oss igjen, så gikk snakken som om vi hadde kjent hverandre i mange år. Sleit litt med å gjenta seg, men var bare koselig å høre fortellingene! Flere familiemedlemmer lot seg irritere, men stakkars dama kan jo ikke noe for hva hu husser og ikke! Selv om det til tider så ut som hu hadde klare øyeblikk, og gjorde det bare for å irritere. Kan være innbilling, men virket sånn! Deilige dama kødda til og med med sex, og var helt med=)

Men så ble hu lagt inn. Den siste tiden ville hu ikke engang spise. Satt også 5 timer og ventet på en undersøkelse før de gav beskjed om at de ikke sjekker demente.

Jeg er glad for at det siste jeg husker er fra nyttårsaften i fjor da mamma og bestemor feiret gebursdag sammen.

Du er kommet til et bedre sted Tante Bjørg, vil alltid huske deg!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

