Skip to content

Sølvhaiolje sier’u?

05/01/2010

En av de tingene som plager meg mest med meg selv, er allergien min. Jeg er stort sett allergisk mot alt av dyr, mat og planter, og har vært det siden jeg vært det siden jeg var rundt syv. Etter å ha testet om lag 5 forskjellige allergimedisiner kom jeg frem til en genial en, Aerius! Med denne fungerer jeg i hvert fall normalt! Og med normalt mener jeg at i motsetting til snørr, tårer og kløe, kan jeg faktisk klappe katter, klare å ete mandler(hender jeg ikke tenker på alt som digg er laget av) og være ute om sommeren. Har ingen intensjon å teste for fullt å ete det jeg ikke tåler, men veit at jeg er trygg om uhellet sku være ute!

Eneste store problemet det ikke hjelper meg med, er den atopiske eksemen.  Denne kalles barneeksem, fordi de fleste får den, men vokser den av seg. Jeg fikk utbrudd i en alder av 19. Og med utbrudd mener jeg å klø seg til blods om natten på begge leggene. Det eneste som hittil har hjulpet er sollys, noe som gjør at jeg ikke er plaget om sommeren. Solarium har fungert fett, men har man ikke tid, kommer den fort tilbake. Ull er også en helt jævlig kombinasjon med dette.

MEN i julen var jeg hjemme hos min mor, og fikk prøve noe fancy! Sølvhaiolje! Første tanken var at dette var helt sjukt, fordi sølvhaier er noe jeg har hatt i akvariet mitt!! Smørte det på beina, og det var helt fantastisk! Tok ikke lange tiden før det sluttet! Som alle andre produkter fungerer ikke alt på alle, men har du en hudplage, så anbefaler jeg å prøve!

Kan bli positivt overrasket=)

No comments yet

Legg igjen en kommentar

