Skip to content

Jeg får det jeg har lyst på!

05/01/2010

Jeg er litt sær. Har jeg sett meg ut en ting, så må jeg ha det. Samme innen hvilken kategori. Ikke at det gjør meg sær, men under produkter kunne jeg spart meg for en hævv av penger om jeg hadde senket standardene mine.

For eksempel i dag så kjøpte jeg meg en ekstern harddisk! Jeg har hatt trengt dette lenge, og har hatt lyst på den enda lengre og da snakker vi ikke om hvem som helst modell. Jeg skulle ha en LaCie 1 TB,  svart snerten en med metallhus. Egentlig med blått neonlys, men det klarte jeg å styre meg unna.

Jeg betalte 999,- for denne på Teknikkmagasinet. Ikke spesielt mange rimeligere på nettet så var nøgd med prisen, men veit jeg hadde fått andre modeller billigere med samme lagringskapasitet.

Men det er denne jeg har hatt lyst på, og den jeg har best oppfattelse av, så derfor ble den en LaCie! Kommer til å kjøpe meg en halvstor og ikke minst en som jeg slepper å kople til veggen etter hvert, så da kan jeg kanskje prøve en annen versjon, for nå har jeg fått den jeg har behov for.

Nå har jeg ventet i et og et halvt år for å kjøpe denne, så det står ikke på tålmodigheten! Men det gjelder også alt jeg har lyst til. Folk jeg vil bli kjent med, plasser jeg vil dra, ting jeg vil oppleve, og saker jeg vil ha. Hittil har jeg fått det som jeg vil med tid, noe som kanskje også kan resultere i at jeg har en god tålmodighet! Og igjen, kanskje ikke så rart at jeg er kresen=P

Liste over mine krav;

  • Coca-Cola – cola (Kun det beste er godt nok her! Får jeg servert noe annet så er det ok, bare det ikke er sukkerfritt. Men jeg kjøper bare fra Coca-Cola Company)
  • Norvegia – jeg gar prøvd FirstPrice, Synøve F.(detta er søppel…), X-tra, LandLord, men disse fungerer bedre på pizza enn på brødskive. Veit det er de sotre som priduserer for billigkjedene, og ja, de smaker mer eller mindre likt, MEN eneste osten som ikke blir voldtatt av østehøvelen er Norvegiaen. Og DET kan umulig være psykisk=P
  • Sony Ericsson – Eneste tlf for meg. Jeg får det jeg vil ha og trenger, så hvorfor gresse andre plasser?
  • LaCie harddisk – ENDELIG! Elsker den virkelig=D
  • Moss FK – Ingen andre lag har så deilige suppoertere
  • Telenor – Jeg er nøgd med dekninga, og kranglet nok med andre operatører.
  • Puma – Bedre sko enn Adidas og Nike, og ser bedre ut ævv! Klærne er ikke gale heller.
  • Colgate – smaker virkelig godt=)
  • Aerius – Finnes ingen bedre allergitabletter!
  • Vinter – Kaldere ja, men enda artigere ute! Og det finnes mye som kan gjøres vinter som sommer enn motsatt.
  • Menn – Trur ikke jeg hadde taklet et premenstruelt forhold…
  • Sove lengre enn til 12 – trenger skjønnhetssøvn, og enklere å stå opp kl 3 med 4 timers søvn, enn kl 6.

Mye mer ævv, men kan ikke ramse opp absolutt alt. Dessuten er det ting jeg liker å holde for meg selv ævv=P Så egentlig er det bare å ha en positiv innstilling og holde på målene du har satt deg, så skal du ikke se bort i fra at du også får det akkurat som du vil!

2 kommentarer leave one →
  1. Parasoll permalink
    05/01/2010 19:00

    Til alle som lurer: Jeg er en av de supporterne som nevnes i bloggen..🙂

Legg igjen en kommentar

