Skip to content

Einstein var en FLOTT kæll!

05/01/2010
tags: , ,

Mens jeg ryddet, kom jeg over IQ-kuben jeg fikk av ei venninne av meg i julegave. ”Dette er enkel sak, og en fin pause” tenkte jeg og satte meg ned midt på gulvet.

De første 15 min brukte jeg på å få jævelskapen fra hverandre, og måtte til slutt ty til bruksanvisningen. Der brukte jeg 10 nye minutter for jeg forstod ikke en dritt av bildene!

Endelig fikk jeg en bit ut og var dermed klar! Men burde da hintet når jeg ikke forstod tegninga fra starten av…  Mest absurde var vel at Rihanna med Take a Bow kom på Spotify, og i det setningen «You look so dumb right now» sang utover rommet begynte jeg å lure på om det var flere enn meg der.

For å gjøre en lang historie kort, jeg gav opp å fortsette å rydde, for ble frustrert! Denne ska jeg klare om jeg så må bruke hele kvelden!!

6 kommentarer leave one →
  1. Parasoll permalink
    05/01/2010 19:10

    GALILEO: great mind.
    EINSTEIN: genius mind.
    NEWTON: extraordenary mind.
    BILL GATES: brilliant mind.
    YOU & ME: Never mind. We`ve got the looks🙂

  2. 06/01/2010 13:46

    *Skulle putte inn en peke-på-og-le-kommentar, men fant ut at han ikke hadde klart det bedre selv*😛

  3. Mina permalink
    06/01/2010 23:34

    Haha.. har flere som er værre om du trenger:P Bruksanvisningene stemmer ikke. I know!
    Men har fått til et par selv faktisk. Stolt! Velkommen i klubben for ser at du fikset det senere..

    Så bare si ifra om hjernecellene trengs å luftes igjen:P

Legg igjen en kommentar

