Skip to content

Gebursdagsfest da eller??

03/01/2010

I går var jeg så heldig å bli eldre, og fylte altså 23. Som vanlig var jeg på ærbe, og for å være ærlig så gleder jeg meg til nesteår da jeg endelig har bursdag på en Søndag=) Dagen begynte strålende selv om jeg nesten forsov meg, fordi Hege gratulerte meg med dagen på en fantastisk måte=)

Syvers sku komme på middag, så det var planer om en rolig feiring. Kommer hjem rundt halv 7 tiden, stiv frossen av kulde, og var SKIKKELIG klar for mat! I det jeg går inn og roper ”hellu” som vanlig, får jeg en bursdagssang. Og ikke av to stykker! Leiligheten var plutselig full av mennesker, og jeg var absolutt satt ut! Kom inn i stua og det eneste jeg klarte å si var; ÅÅÅÅÅÅÅKEY! Men rørt ble jeg=) Hadde ikke forventet slikt, og planen var jo å IKKE feire at jeg ble eldre! Dog klager overhode ikke på detta=)

Fikk en fantastisk gave av Linn – 2 sixpack med Tuborg!

Hege slo til med det deiligste innpakningspapiret ever – aluminiumsfolie. Pakken var for øvrig en hylle, noe som jeg virkelig trenger med tanke på at Orden hater meg=P

Det ble drikkeleker, masse øl, skating inne, kort fortalt det var gjennomført! Hege hadde invitert alle som betyr mye for meg, og selv om ikke alle kunne komme, så betyr det like forbanna mye at hu gjorde alt for å forsøke å få døm med=) Når kvelden begynte å gå mot slutten, så preka jeg med bæstisn min på tlf i 3 kvarter som en prikk over i-en. Detta var ikke feil=)

Har ikke ord for hvor mye denna dagen betydde for meg!

Så nå trur jeg at jeg ska ta en time på sofaen, og komme til hektene igjen. For trur faktisk at jeg er brisen enda…

2 kommentarer leave one →
  1. Rita permalink
    04/01/2010 02:56

    Ah, gratulerer med dagen da🙂

Legg igjen en kommentar

