Skip to content

2010; Året med Sex, Alkohol og Moro!

31/12/2009

Da er 2009 snart over, og det har vært 365 kjappe dager! Det har vært mange gode opplevelser og følelser, dog det hele har jo gått i hundre!

Akkurat nå sitter jeg og sprengfyrer samtidig som jeg gjør meg klar for den siste dagen i året. Målet i dag er i hovedsak å drekke meg i godt humør for siste gang dette året=)

I hovedsak med alle år liker jeg å prøve nye ting, og her er noe av det jeg prøvde i år;

–       Tatt hull i ørene

–       Festival i Selbu

–       Spelt trompet

–       Vært på L’pool-kampf

–       Sett landskapf live

–       Hugget juletre

–       Hatt det moro på nye steder

Og så kommer det typiske nyttårsforsettet. Jeg er litt fascinert over at alle trur at en skal klare å forandre seg bare pga det er et nytt år! ”Nytt år, nye muligheter” men så vidt meg bekjent forsvinner ikke tidligere handlinger så fort kalenderen sier det er Januar.

Greit å ha mål, men ser ikke at det bør ha noe å si at det bør tre i kraft ved nyttår! For eksempel gleder meg til å fortelle roomien den 4 Mars; ”Sorry Mac, du kan ikke forvente at jeg klarer å ta ut den rosa skrubben i dusjen bare fordu den er sleten! Detta bør du ta opp først når det nærmer seg nyttår, for da setter jeg nemlig forsettene mine, og det er kun da jeg ska forbedre meg!”

(Må flire litt nå, for begynte å tenke… Gleder meg Hege, nestegang du har dusja før meg!=P)

Ska ærlig innrømme at jeg også har prøvd å sette meg forsetter, men jeg er kun et menneske, og kan ikke skape underverker. Og det er mye jeg sku gjort i 2010 som jeg ikke har gjort noe særlig av i 2009, men året er kort, og snart er vi i et nytt år. Men allikevel er det jo å forsøke å gjøre det beste ut av det!

I teorien burde mitt nyttårsforsett være;

”Hekk så mye som fysisk mulig og ha i bakhodet at det kan være lenge tell nestegang. Og trøkk i deg så mye digg mat som om det er den siste dagen du lever. Og bli med på alle kampfene sesong 2010 for det kan fort være et lag mindre i divisjonen. Og rydd rommet ditt minst en gang i uken i tilfelle du sku få kongen på besøk. Og drekk til leveren stryker med. Og…”

Her kan jeg fortsette i det uendelige, men flere av de punktene har faktisk potensial! Hvis du ser bort i fra første som er relativt utenkelig om det ikke er noe spektakulært som hender. Dog Nød lærer naken kvinne å spinne, så skal ikke se bort i fra at det blir mer enn i år i hvertfall!

Gleder og gruer meg. Året begynner med å bli eldre bare 2. dagen uti, men står med åpent sinn! Gleder meg til å bli tatt med storm;P

6 kommentarer leave one →
  1. Parasoll permalink
    01/01/2010 13:13

    Hekk?? Snakker vi om sånn som gror rundt plenen ute? I så fall hva gjør du da når du hekker? Er det snakk om å hoppe over eller trimme den kanskje?? Uansett håper det blir mye hekking på deg.

    • 01/01/2010 13:32

      Desverre har jeg dårlig med plen tell både å gro og ikke minst hoppe hekk! Så må nok bli nest beste alternativ=P
      Men takk, det fortjener vi alle!

      Og godt nyttår vennen=)

  2. Parasoll permalink
    01/01/2010 17:58

    Slo det opp jeg. Å hekke viser seg å være noe fugler gjør når de ruger på eggene sine. Så de går med andre ord rundt med planer om å ruge på eggene ders i 2010???

    • 01/01/2010 18:01

      HAHA! Nei, ikke store planer om å ruge på egg, men du begynner å nærme deg i det minste=P Akkurat det som er opprinnelsen for utsagnet=P

  3. Parasoll permalink
    01/01/2010 18:06

    Hmm. Usikker, men hvis det er noe jeg kan hjelpe til med så får de si ifra..??

Legg igjen en kommentar

