Skip to content

Hvor er denne karen med sekk og lue på

30/12/2009

Da er klokken slaget 01:39, og jeg har forsøkt å sove en stund nå. Tanken var tidligere i dag at i dag ska jeg legga meg tidlig for å få komme meg tidlig ut av senga i morgo! Men neida, i dag ser det ut til at Jon har gått seg bort i snøen, eller forsovet seg.
Overraskende da!
Hva gjør jeg da? Jo begynner å tenke. Smart det ævv for øvrig.
Ikke for at jeg tenker på noe konkret, eller at noe plager meg, men hodet mitt sover aldri. Hovedgrunnen er vel at jeg har problemer med å snakke om alt som surrer og går i topplokket.
Heldigvis sliter jeg relativt sjelden med å sove, men når jeg først ikke får sove så ska det jo ta så forbanna av ævv!

Jeg pleier å legge meg med min kjære elektroniske venn for da har jeg sang jeg kan sove til, noe som får tankene mine til å gå, og jeg begynner å fantasere. Jeg må nok skuffe deg, for det er ikke utelukkende av den ”hyggelige”, (Red; enkelt å finne et passende ord da…) men mer i de baner av absurde historier. For da sovner jeg lett, og klarer å lure hodet inn i drømmeland. De gangene jeg da våkner og ikke får sove, så ser jeg en episode av House MD, Two and a Half Men eller speller! I og med at internettilgangen nå er meget laber, så må jeg nok unne meg med å spelle.
Fikk et spelltips av en god kamerat av meg tidligere i dag, et uhyre hektende tidsfordriv! Her er den flotte lenken; Shopping Cart Hero 2

Så trur jeg ska slå i hjel litt tid og forsøke den, for så å legge meg.

Men tar gjerne mot litt hjelp;
Syng med på denne sangen Anne Brændeland – Jon Blund så får jeg kanskje besøk😉

No comments yet

Legg igjen en kommentar

