Skip to content

Endelig tilbake!

20/12/2009

NÅ har det vært lenge siden sist! Det har vært en smule hektisk på skola om dagen, med byråkonkurranser, egenoppgave og ikke minst eksamen. Faktisk det eneste jeg husker fra dette er skola, og jeg trur ikke jeg har hatt noe særlig liv utenfor…?
Det var en intens eksamensuke, og når en er våken 52 timer i strekk, så ødelegger det kroppen relativt greit. MEN det var ikke langt i fra å sove 24 timer når eksamen først var levert=P

Så nå er juletreet pyntet, sprengfyra så det er 30 grader inne, titter på snøen som har falt, og gleder meg til å handle inn de siste julegavene i morgen!

Så da ska jeg slappe av litt tell i kveld, så ska du ikke se bort i fra at jeg klarer å få inn innlegg litt oftere nå som det er ferie=P

No comments yet

Legg igjen en kommentar

