Skip to content

Ferdig med byråukene

20/11/2009

Da var presentasjonen av Byråuka 2009 ferdig! Det ble 16 presentasjoner, 4 per kunde, og det var moro å se så mye forskjellig vi hadde kommet opp med! Fikk nervesammenbrudd når presentasjonen kom en time tidligere enn planlagt, men på en annen side var det også deilig å få det overstått.

Da klokken var slaget 3, var vi ferdig med alt, og endelig litt pause fra skoleærbe! Kom meg hjem for å dusje, for så å tilbake til hovedstaden på Vors i 7 tiden. Prat, musikk og øl fantes sted, og vips var klokken blitt kvart på 10. Da bar det videre til festen.

Vi skulle møte opp på Månefisken kl 10, det regnet ute, og 3 av oss fant ut at det var bedre å gå enn å ta drosje. Det var jo like i nærheten! Vel, fortell det på nytt etter å ha dustet rundt en time a…=P Vi hadde det i hvert fall meget hyggelig, og kom jo omsider frem!

Siste toget mitt gikk kl 00:48, så jeg og ei fra klassen bestemte oss for å gå i god tid for å rekke den. MEN normalt når siste trikk går FØR siste toget tell Moss! For å si det slik rakk jeg ikke den. Jeg skulle dermed forsøke å finne hu jeg kunne sove hos. DET er enklere sagt enn gjort når man går aleine, og ikke har kjennskap til Tigerstaden. Så det var å prøve å finne ut hvor den andre parten var ved hjelp av telefon og stedsnavn.

Kort fortalt fant vi frem til hverandre, jeg fikk sove hos henne, kom meg opp på morran, og da bar det tilbake til den vakre Kråkebyen=)

One Comment leave one →
  1. 28/11/2009 17:10

    SV: Haha, jeg vet ikke helt hva jeg tenkte på da jeg søkte på det… (kanskje «I love HairyMuser», haha…). Det var ihvertfall litt artig at det der kom opp🙂

Legg igjen en kommentar

