Skip to content

Hvis jeg hadde vært et produkt

13/11/2009

I begynnelsen av byråuka hadde vi en genial oppgave, vi skulle nemlig skrive litt om oss selv, og ikke minst hva våre forventninger til oppgaven, og gruppesamarbeide ville være! Jeg synes slikt noe er moro, mye pga du lærer så mye om deg selv, og klarer dermed å sette ord på kvaliteter, negative sider, arbeidsmåter etc. Dog det var en ting jeg hang meg spesielt opp i når det kom til den oppgaven, nemlig; Om du skulle være et produkt eller en merkevare, hva ville det ha vært?

Etter litt fundering på dette så kom jeg frem til, Lambi-toalettrull.

”O….K….” tenker du kanskje, men jeg har faktisk lagt litt mer i det, enn kun det fryktelig søte lammet.

Jeg valgte dette produktet pga jeg kan kjenne meg greit igjen i kvalitetene. Jeg er der selv om jeg ikke gjør så meget ut av meg, men når jeg virkelig trengs, så stiller jeg alltid opp! (Dog ser den det hender at du ikke har papir tilgjengelig når du virkelig trenger det, men har faktisk en tanke der ævv. Har man ikke vett i skallen, og klarer å gjøre innkjøp, altså pleie et vennskapsforhold, så kan du jo heller ikke regne med at det magisk skal dukke opp en rull!)

Myk utenpå, men kan virke tom innvendig. Altså er en sympatisk sjel, uten frykt for å vite det, samt er skånsom, selv om det til tider kan virke som om jeg er tankeløs, og kald innvendig til tider. Det er gjerne førsteinntrykket, noe som forandrer seg når jeg begynner å bli kjent med deg, og du begynner å komme deg under lagene mine. ”Men en toalettrull kan jo ikke brukes når den er oppbrukt?” Den blir aldri oppbrukt! Har du aldri forsøkt å lage nisser i desember med dem, bruke de til oppfyring, klippe de opp til konfetti, kaste den på en person, bruke den til å støtte opp et skjevt bord eller andre gode bruksområder? Ikke se en skogen for kun trær!

Som avslutning vil jeg si at selv om den ikke gjør særlig mye ut av seg, og du bruker den kun når du virkelig trenger det, så vil du føle et stort savn når den er borte.

Jeg synes det ble en grei forklaring på hvorfor jeg kunne vært gjenfødt som en toalettrull, og som et siste argument passer det godt pga jeg tåler mye dritt! Dritt kan defineres på så mange måter, men personlig mening er at jeg tåler mye skitslenging og finnes ikke selvhøytidelig så tåler en spøk rettet mot meg. Slik blir det når man praktisktalt har vokst opp med en jævla sjuk og sær gjeng i Kråkevingen. For å si det slik, det skal litt til for å sjokkere meg:)

3 kommentarer leave one →
  1. 16/11/2009 07:19

    SV: Tusen takk for kommentar. Det betyr virkelig mye for meg å se at det er folk som bryr seg… Og det er betryggende å vite at ting kommer til å forandre seg etterhvert, det er noe jeg virkelig håper på. Det med å utvikle styrkene mine vil jeg prøve. Tusen takk🙂

  2. Parasoll permalink
    18/11/2009 21:53

    Tror faktisk jeg ville vært et produkt av min mor og far… ergo meg… For et unikt og hærlig produkt.. Kan ikke værdsettes høyt nok, eller skrytes for mye av… Ikke må man høgge ned reinskog for å lage meg heller hehe..

    Lykke til med oppgaven vennen..

    • 23/11/2009 15:03

      Hehehe, men merker spørsmålet blir; hvor vrient er det å lage en slik som deg?=P Mor og far har i det minste gjort en god jobb=)

Legg igjen en kommentar

