Skip to content

5 min pause

12/11/2009

Da er det startet med Byråkonkurransen på skola, og hard ærbe! Men i den forbindelsen har jeg kommet over mye interessante sider og ikke minst noen personlige tips når det kommer til skolearbeid, og gruppesamarbeid. Så som du ser har jeg også lagt inn Flicrkontoen min på siden nå, og ska forsøke å oppdatere den hver gang jeg fåt tatt noen nye bilder! Dog trur det blir litt hummer og kanari, men håper noe av det faller i smak i det minste:)

Nå må jeg hoppe tilbake til arbeidet, så oppdaterer senere i kveld:)

No comments yet

Legg igjen en kommentar

