Skip to content

Julebord!

09/11/2009

Var på julebord med jobben,  og ikke minst resta av senteret. Vi var på Tivoli Amfi med en 3 retters middag, show og alkohol.

Kvelden begynte litt hektisk, for når jeg var ferdig på jobb kl 6, så måtte jeg løpe hjem for å hoppe i dusjen! Anette kom mens jeg gjorde meg klar, og fikset med en litten tjuvstart på kvelden, og da kunne hu tilby tequilla. DET er noe av det beste jeg veit😛 Vi sku møte kl kvart på 7 foran lokalet, men  vi var der ikke før litt over, men kan ikke klage når jeg brukte 3 kvarter fra jeg gikk i dusjen, tell vi satt ved boder inne på Tivoli! Så fikk vi servert mat ca halv 8-8.

Husser ikke helt, men mener det ble servert Carpacio, indrefilet og sjokolademousse! Virkelig et godt måltid🙂

Ca halv 10 begynte shovet: ”Værsågo’ og takk” med Ole Jackob Lindberg, Christian Ruud Kallum og Karianne Kjærnes. Deilig gjeng! Virkelig å anbefale for de som har mulighet tell å se det🙂

Når showet var ferdig ble det en tur hjem tell meg, og litt mer å drikke. Vi satt 4 stk inne hos meg med latter og sang, virkelig en uforglemmelig aften!

Overraskende nok virket det relativt dødt ute, for det er første gang jeg ikke hørte noen utenfor! Bor midt imellom strekningen på 2 populære utesteder i Moss, og hver helg er det skrål fra 12 tell 03, men ikke denna gangen!

En litten tur på Toget(Les: Natt Toget) og møtte noen kamerater, drakk litt tell, fant meg mat på Lysthuset, ruslet hjemover ved 3 tiden, og når jeg traff puta kl 4, kunne jeg ikke annet enn å smile, og tenke tellbake på en flott kveld🙂

2 kommentarer leave one →
  1. Parasoll permalink
    09/11/2009 16:06

    Frøken hemmlighetsfull slår til igjen….

Legg igjen en kommentar

