Skip to content

Forundringspakke underveis!

20/10/2009

I dag fikk jeg en hyggelig overraskelse i posten! Endelig fikk jeg pakken fra bokboden.no som jeg har ventet på:D Skal ikke påstå at jeg har ventet mer en noen dager, men når jeg trykka send bestilling, så begynte jeg å trippe allerede fem min etter:P

Jeg hentet pakkelappen, og leverte den på posten, og glisa stort når jeg så hvor overveldende stor eske de absolutt måtte bruke for fem bøker! Åpner den opp i spenning, og DER fant jeg mer enn hva jeg hadde bestilt! Alle bøkene var pent pakket inn hver for seg i papir, og på de ekstraeskene fikk jeg et notis som sa;

”En forundringspose til deg. Ha en fin dag!”

DSC00270

DSC00275

Grunnen til jeg bestilte fra Bokboden.no var i hovedsak reklamelitteratur. Jeg fant Ogilvy om reklame – David Ogilvy til bare 10 ,- + frakt og bestemte meg for å få ut fingeren, bestilte den også til noen av klassekameratene mine i og med jeg var i god gang med bestillinga, og fant også to andre interessante bøker.

MEN nå har jeg også  fått bøkene;

  • –       Kvinners seksualitet – en håndbok i seksuell og personlig utvikling
  • –       Hvordan aktivere og kontrollere din kropps naturlige forsvarssystemer
  • –       Hvordan lytte effektivt og lese folk som en åpen bok
  • –       Blomster i vinduskarmen
  • –       Liv på andre kloder?

Kanskje ikke akkurat alt er like relevant med tanke på at jeg har kun en kaktus i vinduskarmen, men uansett føler jeg at det kommer til å bli interessant lesning, og kanskje jeg kan utvide mine horisonter!

Men uansett, anbefaler virkelig å ta en tur på bokboden.no for de har mye interessant fagstoff de forsøker å kvitte seg med, så kanskje du også får en hyggelig overraskelse:)

DSC00272

DSC00271

2 kommentarer leave one →
  1. Parasoll permalink
    26/10/2009 23:51

    Monix om du ikke vil ha den, så tar jeg gjerne i mot boken som heter: Hvordan lytte effektivt og lese folk som en åpen bok..

    • 27/10/2009 21:46

      Hehe, kan låne den når jeg er ferdig=P Dog den virket en smule sjuk…=S

Legg igjen en kommentar

