Skip to content

Baller seg på…

07/10/2009

Blitt stille i det siste, for hatt litt å stri med den siste uken før fremføring. Fremføringa er i morgo kl 12, men trenger å kople hjernen av ærbe når jeg sitter på toget hjem, så da velger jeg å notere ned noe av det som er lagret på RAM’en.

Jason Mraz med I’m yours spiller på øret, og pulsen senker seg betraktelig. Gleder meg til å komme hjem og ete.

På en slik stressende dag så er det dømt at mye går feil. Word fungerer ikke, ALLE finner ut at de ska gå på deg på vei ned Karl Johan, svensker er mer inkompetente enn de noen gang har fått kreditt for, nettet fungerer like godt som det er å diskutere med en kjærring med PMS og det generelt føles ut som om verden rævkjører deg hard oppetter veggen, uten pustepause. Men når jeg sitter på toget hjemover titter sola greit frem og klarer å prestere å få frem et smil om munnen på meg.

Ikke bare det da. Har noen gode klassekamerater som holder humøret oppe selv om de kanskje ikke føler de får så meget igjen for det. Ble da tross alt noen deilige bilder fra denne dagen, og ikke minst mye digg å knaske på!

Oj! Det å høre på My Chemical Romanse og I Never Told You med kun høyre øre var syre på høyt plan! Begynne å høre de fleste låtene på den måten trur jeg!

Men på tide å kutte whininga før jeg blir deprimert her, og heller se frem mot hva resten av dagen har å tilbyJ

No comments yet

Legg igjen en kommentar

