Skip to content

Mye moro om da’n!

05/10/2009

Oppdaget i dag at jeg glemte å poste det jeg egentlig sku legge ut om Fredagen. Så da gjør jeg det nå;

I dag fikk vi se filmen vår vist på storskjerm!
Ok, la oss ta det fra begynnelsen av. På skolen har vi hatt en oppgave der vi skulle lage en reklamefilm for Mobelfakta.no der vi valgte å spille på kvalitet. Vi fikk se 8 reklamefilmer, og det var utrulig underholdende å se hva alle de andre hadde tenkt! Snakk om at alle gruppene tenker i helt sinnssykt forskjellige vinkler! Eneste kjipe med presentasjonen var for øvrig tekniske problemer, og feillagring når filmen ble rendret.
Filmteamet vi hadde fått tildelt hadde gjort en god jobb, og etter at vi fikk filmen av dem, har jeg nå sett den en rekke ganger etter hverandre=P

Så nå er det bare å fortsette å fokusere på den nye oppgaven vår, nemlig om Høyang-Polaris. Bare en uke igjen til fremføring her, så gleder meg til å se hvordan reaksjonen, og ikke minst tilbakemeldingene blir! Kommer til å bli en hard uke, men allikevel kan tenke meg at det blir mye moro! Kommer tilbake til hvordan resultatet ble=)

No comments yet

Legg igjen en kommentar

